She lives in a fairy tale, somewhere too far for us to find

Precis hemkommen, sitter och lyssnar på go musik. Försöker bli på lite party-humör, för ikväll blir det hemma-fest hos Lill-ida. Det kommer bli grymt! Älskar hemmafester. Fast först ska jag möta upp Fancie utanför mig vid kvart i 8 så ska vi gå bort till Lovisa där även Ida Carro och Elin kommer att vara, vi ska se på Melodifestivalen. Kan ju inte missa Snygg-ola, mjau! Sen drar vi oss bort till festen.

Igår jobbade jag på Överby mellan 14 och 19, sen kom David, Kristian, Ep och ngn kille till och hämtade mig. Så drog vi till Uddevalla. Killarna skulle ut, som vanligt. Men jag förstår att dom e trötta på lippan! Efter det körde jag hem bilen igen, till Ida. Där myste jag med henne och Lovisa. Vid 1 drog jag mig mot Uddevalla igen, hämtade upp Elin och cruisade lite med henne. Sen hämtade vi upp boysen vid 2. Släppte av Elin sen körde jag hemåt! Följde med D hem och nu är jag precis hemkommen :) Ska strax fixa och trixa med symaskinen, måste sy upp ett par byxor. Får väl se hur det går med våran dåliga symaskin, brukar alltid gå över till pappas tjej men dom är ju inte hemma idag. Baah! Ikväll LOVAR jag er en kvällens outfit. För det lär bli en del bilder alltså;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0