sextondefebruari

Vilken bra dag det var igår!
Sov ut hemma hos David ända tills halv 1. Käkade lite lunch där sen drog jag mig hemåt. Åkte med papi hem till min syster för att hjälpa henne att borra upp en hylla och för att hämta ett skrivbord hon inte ville ha. Så det skruvade jag ihop här hemma, blev asnice. Hade tänkt att åka till IKEA när lönen kommer och köpa ett exakt likadant men nu har jag det här redan:) GÖTT. Så nu är det bara sängen som ska målas svart så är mitt rum supersnyggt sen. Efter jag hade fixat iordning bordet på mitt rum gjorde jag mig iordning för att möta tjejerna. Fanny Lovisa och IdaM, vet ni vem som var med också? SOFIA! min bästa! Hade ingen aning om att hon skulle komma hem. Så vi köpte massa ostar och olika tillbehör, för det var dags för OSTBRICKA - vuxenpoäng javisst! Drog oss hem till Pers lägenhet(fannys kille). Kikade på film och hade gör mysigt. Vid 11 drog jag hem till David och sov:)

Nu ska jag göra mig iordning snabbt för att dra till Överby med Lovisa och Sofia. Nicenice!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0