Saturday

Hej på er! Fy vad dålig jag har varit på att blogga nu, jag vet. Men ska det bli ändring på. Har nämligen varit lite fullt upp de senaste dagarna, men det gillar vi. I torsdags tillexempel, då drog jag till jobbet vid 12 tiden, mötte upp David utanför jobbet när jag hade slutat vid 5. Kikade runt lite och tog en fika på Espressohouse. Shopping blev det med, köpte mig ett par jeans, underkläder, jeansshorts, en topp och fondation. Sen drog jag mig till min far och hälsade på. Drog mig hem och stressade ihjäl, skulle ut med Elin och Lovisa. Gjorde oss iordning & trodde att vi stod på listan, men nevars, denna gången var vi ute för sent och listan var tydligen full. Så det var bara att göra det bästa utav situationen och gå och ställa sig i kö(för första gången på 1 ½ år). Kändes något tragiskt! Men väl där inne hade vi kul! Drog mig hem till david vid halv 3 ungefär.

Igår, jobbade mellan 14-19. Sen hämtade david och kristian mig. Följde med david hem och vi var bara hemma i lägenheten hela kvällen och myste. Sen mötte vi upp Kristian vid 11 tiden, bestämde oss för att ta en cider på Strandgatan, mysigt! Efter det drog vi oss hem och myste framför tven innan det blev dags för att sova.

Idag har jag varit med david och kristian på Överby. Kom precis hem därifrån! Nu ska jag strax möta upp Ida för att gå hem till Jennifer och äta middag med alla tjejerna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0