Paradise hotel

Ååh. Älska! Nu är det äntligen finalen. Sitter och är helt sjukt spänd, töntigt jag vet! Men har ju varit insatt sen hela början. Alla deltagarna är ju inne i huset nu, för de är jury! Så jag sitter och dregglar lite över Cimon och Andreas, mjau, sexi.. Hoppas ju på Kristoffer men är näst intill säker på att Jackie vinner. Oh no!

Idag har jag varit och tränat med Lovisa, köpte kort på Friskis och Svettis idag. Så det vart gött, sen drog vi till jätten och köpte middag. Drog hem till mig och åt, sen kikade vi på tv. Hon åkte hem för en stund sen! Har precis gjort om min header, snygg va. Haha, simpel men jag gillart!

Åter till Paradise Hotel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0