Oh yeah, you make my dreams come true

Sjuk.. Hatar att vara sjuk! Det är det värsta som finns. Eller ja, egentligen är jag väl bara förskyld, men tror att resten håller på att komma krypandes.. Snart har jag väl 100 graders feber och hostan har kommit tillbaka, let's hope not. Har precis kommit hem, sov hos david inatt. Vi hade filmkväll igår, gör mysigt. Och precis vad som behövdes när man var bakis. Det blev Spider man först, men sen bytte vi till Wallander.  Sen blev det CSI innan vi somnade.

Föresten. Lördagen har jag ju inte berättat om! Åh vilken bra kväll jag hade:)
Först hade jag sjukt mycket tid över till att göra mig iordning så jag började med att sy upp mina skinnbyxor som var way to långa. Blev bra! Sen lockade jag håret, blev oxå nice! Sminkade mig och gick ner och mötte Fanny. Vi drog oss bort till lovisa där de andra brudarna oxå var. Kollade på Melodifestivalen, blä inte alls bra tycker jag. Tycker det e sjukt tråkigt, samma skit varje år. Lyssnar ju inte ens på sån musik! Men sällskapet var bra;) Sen drog vi oss bort till festen som var typ 10 meter ifrån Lovisa. Dansade och drack och hade allmänt kul. Vid 2 avslutade ida festen eftersom hennes mobil hade blivit snodd, patetiska människor som gör såna saker, shit har de inte råd med egna mobiler eller. Baaah. Jaja, så för min Lovisa Fanny ida och elins del blev det efterfest hos MaxK istället. Det blev chillnani och sedan fick vi skjuts hem efter 3 nångång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0