Naken, exposed, rädd

Helvete, jag hade en så sjukt kul kväll igår så det finns inte!
Det blev en spontan utekväll, eller.. Meningen var egentligen bara att jag och Lovisa skulle gå ut och ta en cider för att umgås lite. Men som alltid så spårar det ur. Men sjukt kul! Satt mest och tjötade hela kvällen. Några danser blev det oxå. Lovisa fick sig en ny vän, men man från antingen Pakistan eller Afghanistan(jag och lovisa kan inte riktigt komma överens om vart han var ifrån). Jag var mest irriterad på han för att han störde min och lovisas konversation. Men sen gick han, när sara kom! Haha. Blev inga bilder igår, eller jo typ 2 vimmelbilder men dom har inte lagt ut dom än. Så ni får se det senare. Vi drog oss hemåt vid 2 tiden! Nu är jag precis hemkommen, idag ska jag bara ta det lugnt och ladda inför morgondagens 20 års kalas!! Fett nice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0