Ikea

Japp, dit drog jag med min syster och Lovisa vid halv 10 igår. Väl där fick vi shoppat allt vi ville, jag var väl egentligen bara ute efter en klädställning. Fick med mig galgar, ljuslyktor, ljus och en ram. Kommer bli fett nice när det blir klart. Igår fick jag upp ställningen som ni kanske såg på bilden nedan;) Blev riktigt bra. Men det kommer bli snyggare sen när jag får upp en svart hylla över där jag ska ha bilder och fina ljus :) Skulle egentligen löst det idag, men orkade inte gå hem vid 11 när pappa hade tänkt att komma hit. Så har varit hos D tills nu. Ska göra mig iordning jättesnabbt nu och springa bort till jobbet! 14-19 är det som gäller idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0