I have been here many times before



Vimmel igen såklart. Dock blev det inga vackra bilder direkt men vem bryr sig. Kvällen var jättetrevlig, spenderas med dessa damer. Vi drog hem redan vid halv 1 för vi blev irriterade för att cowboy baren inte hade öppnat än. Men tydligen hade den öppnat direkt efter vi hade gått. Nattmat blev det sen gick jag hem och sov hos David. Imorses mådde jag inge vidare, huvudvärk och allt vad som tillhör en bakfylla. Blä. Men efter att ha legat inne en hel dag så mår jag något bättre. Har träffat Sofia ikväll oxå, vi har ätit pizza och sett på " Prinsessa ". Den var helt underbar, se den! Nu ska jag väl lägga mig och se lite på tv, blir nog sängen rätt tidigt. Är helt död.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0