Girls night



Kvällen hemma hos Jennifer var supermysig. Gjorde middag och kollade på melodifestivalen, den enda som var bra var Anna Bergendahl och som tur var så gick hon vidare oxå. Jag och Ida tog sällskap hem vi 1 tiden. Då drog jag mig till David, kollade lite på tv och tog en kopp te. Sen ramlade han in vid 2 tiden. Låg och pratade lite innan vi somnade. Imorses vaknade vi vid 11 tiden, gjorde mig iordning och david körde mig till jobbet vid 1. Överby var det som gällde idag! Så nu är jag precis hemkommen därifrån, köpte mig ett par Wesc lurar på vägen! Lila, as pörriga. Funderade på vita men kom på att det nog inte kommer att hålla sig rena så länge med allt smink;) Så nu sitter jag och lyssnar i dem på datorn. Fett nice! Bra ljud är det med. Ikväll blir det nog bara hemma-kväll med David. Film och mys hör ju till söndagar så;)


Kommentarer
Postat av: Angelica Blick

sv; Jo usch, jag känner mig helt svart under ögonen och äcklig..usch! men tack iallfall för din fina kommentar sötnos :D

2010-02-28 @ 19:06:32
URL: http://angelicablick.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0