Find me and take me where my love belong

Fruktansvärt seg dag.. Sov ut till halv 11 idag, då våra bästa år började. Att man egentligen ser det patetiska programmet! Haha. Men har följt det i alla år så då kan man lika gärna fortsätta. Gjorde mig iordning och drog hem vid 4 tiden. Grejat lite här hemma sen gick jag till stan med Lill-Ida, är precis hemkommen därifrån. Nej, det blev ingen shopping, lönen kommer på torsdag vet ni väl. Hihi, ska inte shoppa alls mycket denna månaden. Nä pengarna ska gå till att färga/klippa håret hos Natta och troligtvis en biljett till Arvikafestivalen. Sen ska jag försöka att spara, duktig Em. Nu ska jag ringa Sofia, för hon ska komma hit och leka med mig. Jag vill se Spanglish som är ikväll. Den är riktigt bra faktiskt, får mig att tänka på hur dåliga jag och Lovisa var på spanskalektionerna. Det enda vi tyckte var kul var när vi fick se den filmen, inte undra på att vi knappt fick godkänt (detta var i högstadiet alltså).

Hörs, Em.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0