Alla hjärtans dag

Kan väl inte påstå att dagen började så bra. Men den blev bättre fram mot dagen. Jag & David tog en tupplur på cirka 3 timmar från 12 till 3. Sen hoppade vi in i duschen tillsammans, gör mysigt. Nu har jag alldeles nyss kommit hem. Ska göra mig lite fin för att träffa D och gå och käka kinamat. Sen drar vi och hyr en rulle oxå. Myskväll!

Om gårdagen föresten. Vi gick hem till Sara runt 19 tiden. Körde lekar, drack alkohol och hade allmänt kul. Sen drog vid oss bort mot Lipz vid 23.30 tiden. Hade sjukt kul där inne igår, alla var på bra humör, musiken var SJUKT bra igår (skaka rumpa musik). I like! Träffade Kristian och David där inne oxå, hade askul med dom inne i cowboy baren, flipp såklart.

Nä, nu får jag lägga på ett kol. Hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Hej! En fråga, när du hade lugg hur satte du upp den när du föll på att spara ut den? Tacksam för svar då jag har ett jätte problem :)

2010-02-15 @ 09:32:58
Postat av: Carro

Låter mysigt! Massa kärlek till dig gumman :) <3<3!

2010-02-15 @ 13:04:59
URL: http://citrus.devote.se
Postat av: Matilda

Tillbaka med D? :)

2010-02-20 @ 19:47:31
URL: http://matan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0