Tandläkare

I förmiddags så drog jag mig till tandläkaren. Hade några småhål men ingenting som behövdes lagas. Men måste sluta med att dricka alla sötdrycker. Från och med idag så håller jag mig till vatten och ramlösa. Har lyckats idag iaf, får väl se hur det går med det;) Julmusten kan bli svår att hålla sig ifrån. Efter tandis tog jag bussen ner till stan för att jobba i Odén. Fruktansvärt segt att jobba där, men what to do. Kul att jobba med Jenni iallafall! Efter jobbet mötte jag Sofia för att gå och käka på Strandgatan. Sen drog vi & solade, sjukt behövligt. Nu är jag hemma och ska kila över till plutten för att sova över. Då kommer man upp i tid oxå när han drar till jobbet. Skönt! Godnatt babes;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0