Onsdag

Herregud, är helt slutkörd efter den här veckan, bara en dag kvar som återstår. Det är så sjukt mycket att göra på jobbet och jag går till 20.15 mån-tors, såklart. Men det är bara att bita ihop för sen är det julafton! Längtar som en tok,älskar när hela familjen är samlad. Har inte orkat umgås med någon de senaste dagarna, förutom Dejv,där jag har sovit några dagar i rad. Igår åt vi kvällsmat och kollade på tv ihop, sen bäddade vi nya lakan och jag har nog aldrig sovit så gott som inatt! Ganska gott var det att somna om efter lite morgonmys i soffan sådär klockan halv 7 på morgonen. Gick hem vid 9 och gjorde mig iordning för att åka till Överby med Sofia, köpte lite julklappisar & en tröja till mig själv och sen var det jobb som gällde. Efter jobbet fick jag köra i ilfart hem med Hannah,stackarn hade jätteont i magen så hon fick åka med hem till mig och sitta i duschen en stund. Nu ligger jag och myser i soffan, trött som jag vet inte vad. Imorgon ska jag upp tidigare för att göra stan innan jobbet! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0