New fucking camera

Hade en helt underbar julafton igår! Hela familjen var samlad och jag kunde inte vara mer lycklig. Trodde jag skulle dö av skratt när syrrernas pojkvänner hade fifflat med tomtens dräkt. De hade virat en liten handduk längs benet innanför byxorna på tomten, så det såg ut som han hade en jättestor snopp. Herregud, tur att barnen inte fattade nåt. Hela familjen vek sig av skratt, kul var det. David kom och hämtade mig vid 10 tiden. Blev chill hemma sen bestämde jag mig för att gå ut. Så Hannah hämtade upp mig så gjorde jag mig iordning snabbt hemma hos henne. Blev en lugn förfest med henne, Tony och Elin. Hade helt sjukt kul, vid 2 åkte vi hem! Idag har jag varit helt död hela dagen, bakis kan jag väl inte påstå men trött som en jude. Åkte hem till pappa vid 12 tiden, lämnade julklappar och tjötade lite. Sen drog jag och hannah för att leta kamera, hittade mig en fin rosa/lila på Expert, hästenöjd är jag! Drog mig hem till David efteråt för lite mys och nu är jag hemma och kollar på Mr Bean på semester, bra skit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0