Julbord

Hemma efter en otroligt lång dag. Åkte till jobbet vid 11 och hela dagen var det STRESS. Vi var 3 som jobbade och det var hur mycket som helst att göra. 10 i 7 sprang jag in på personalrummet för att göra mig klar inför julbordet. Hade 10 minuter på mig, kul. Kände mig sjuk sleten! Men outfiten blev rätt snajsig. Vid kvart över kom Janina och hennes kille och plockade upp mig & Ulla för att åka till Alberts. Mysig kväll, med mina fina arbetskamrater, tror att jag har de bästa! Efter maten så körde vi julklappsleken. Jag fick Camillas fina paket som innehöll ett fint ljus med hjärtan och ett paket hemmabakade godisar, thanks! Jag & Camilla fick skjuts hem av chefen, herregud vilken tur hem, dog av skratt! :P Vid 11 var jag hemma och nu chillar jag här, ska väl strax sova tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0