Göteborg



Myser hemma i soffan, efter att ha varit i Göteborg en hel dag med Hannah. Vi åkte iväg vid 12 ungefär, kollade julklappar och myste runt. Hittade mig ett par pumps i mocka, väl behövligt nu när det är så mycket fest framöver. När vi var klara på stan var tanken att åka till IKEA. Men efter en lång stunds letande efter "the bridge" så gav vi upp och åkte hem istället, vi hade inte så mkt tid på oss. Vid 7 mötte vi upp Ida för att hyra en film på Hemmakväll. Blev Step up, sjukt kass! Så det blev mest skitsnack och gos hela kvällen. Lite dansande blev det oxå, haha herre. LÄNGTAR till nyår, det kommer bli den bästa, det känner jag på mig! Känns som det har varit dagens samtalsämne. Nu har mina damer precis åkt hem och jag ska strax sova. Imorgon väntas jobb, hoppas på en dag med högt tempo -i like! Antar att det kommer bli mycket folk med tanke på att det är sista helgen innan jul. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: hannah

THE BRIDGE... there it is.. The bridge.. vart fan e vägen uåå då? och vart faan e tingstads tunneln.. Sånt här man skrattar åt idag kan jag loova . hahah <3

2010-12-22 @ 22:52:18
URL: http://honeeyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0