Fredagsmys



Eftersom mina vänner som vanligt är Sveriges segaste på att lägga upp bilder från när det är fest så får ni en sleten bild från min mobil från i Lördags då det var inflyttningsfest hos Elin. Jag måste önska mig en kamera i juklapp, så jag kan lägga upp bilder direkt när det hänt något roligt. Jag har varit värdelös på bloggningen denna veckan, men det har inte hänt så mycket skoj. Och inga bilder har tagits så det är ju inte ens kul att blogga då. Gårdagen spenderade jag iallafall med Elin och Carro, vi åkte till Överby för att gå på VIP kväll på mitt jobb. Bara de anställdas vänner som var välkomna. Mycket trevligt må ja säga! Köpte mig en grym tunika och en ball ring. Kanske skulle ta kort på det, får se imorgon. Jag har shoppat så mycket det senaste, bad emelie, det är inte ok. Julklappar är väl egentligen prio ett och jag har inte köpt en enda. Efter vi hade varit på Överby så åkte vi hem till Elin & kollade på någon värdelös film, sen kom David och hämtade oss. Jag sov över hos David, mycket mysigt. Kändes dock tungt att vara den som var tvungen att gå upp först. Skulle hem och duscha för att åka till jobbet vid halv 9. Jobbet gick finemang, slutade vid 6 och då åkte jag, David och Björn för att köpa natcho tallrik på Beirut sen drog vi hem till mig.. Nu chillar jag framför tven, funderar stort på att gå och lägga mig. 12-18 som gäller imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0