Baby here we are, standing face to face

Ligger helt utslagen i soffan. Min kropp har tagit hårt på den här stressen som varit de senaste 2 veckorna på jobbet. Mår inte alls bra, jag är trött konstant- har huvudvärk- ingen matlust. Men det kommer bättre tider! Får se det så. Igår lekte jag med Carro efter jobbet, vi myste hemma hos mig och hade massor att prata om som vanligt. Vid halv 12 drog hon sig hemåt och jag gick över till D. Sov där! Mycket mysigt! Imorses vaknade jag upp som en zoombie. Trodde det var mitt i natten fast att klockan var 8.30. Gick hem och duschade och åt en redig frukost. Sen var jag redo för jobbet! Var dock fortfarande väldigt trött så jag svängde förbi apoteket och köpte med mig koffein tabeletter (har man bestämt sig för att aldrig bli kaffedrickare så har man). Det var nog dock någt jag skulle hoppat över. Jag tog först 2 tabletter och blev speedad som in i helvete. Sen efter 3 timmar tänkte jag att nu tar jag 2 till, man ska tydligen kunna ta 6 st på en dag. Men då jävlar blev jag illamående, fick ont i magen och världens huvuvdvärk. Herregud, visste inte riktigt hur jag skulle klara av de sista 2 timmarna på jobbet. Mår fortfarande sjukt kass och ligger i soffan, hade lovat mig själv att sova jättetidigt idag men det sket sig. Går och lägger mig snart istället! Morgondagen är det såklart jobb igen, 12-19..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0