12 december

En vecka sen jag uppdaterade, i know. Fan, det är inte kul att blogga, men här sitter jag och gör det ändå. Vill ju ha en blogg som jag kan gå tillbaka till sen och kolla vad jag har gjort under åren. Får änna sätta fart nu igen då! Helgen har varit sjukt skön. Igår åkte jag och Carro ut till Överby för att handla julklappar. Fick faktiskt handlat alla till kidsen i familjen och även en julklapp till "julklappsleken" på jobbet. Köpte även en neccesär till mig själv, sweet. På kvällen myste vi hemma hos mig, Fanny var med oxå! Blev ju idol såklart, var dock inte allt för nöjd över vinnaren -Jay. Vid 1 gick jag över till D och sov över. Idag tog jag och Hannah en fika på stan, sen var jag hos mor en stund. Vid 6 kom Carro och hämtade mig och vi drog hem till henne. Spelade Wii och sen kom även Jen, Elin och Sanna :) Mysigt! Haft en riktigt lugn och go kväll, kan behövas med tanke på att det blir inflyttningsfest nästa vecka och att det snart är nyår, can't wait! Nu ska jag gå och lägga mig tänkte jag. Imorgon ska jag på 5års kalas för Alessandro, stor kille nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0