Vi är inte såna som i slutet får varann


Ni vet hur det känns när man har en sån där natt som det bara är helt omöjligt att sova? Då man inte vet varken ut eller in. Vad man ska göra med livet, man ligger och tänker alldeles för mycket. En sån natt hade jag inatt, så idag har jag varit trött, hela dagen. Drog mig till jobbet vid 2 tiden, tacka gud för bra arbetskamrater annars hade jag aldrig orkat dagen. Stängde butiken vid 7 och sen drog jag mig bort till pappa för att hämta lite bestick och 2 fruktskålar som han så länge bett mig komma och hämta. Då har jag lite grejor tills man flyttar hemifrån, hehe. När det nu blir av. Vet iallafall att jag har timmar i höst nu, känns ganska skönt. Vet dock inte hur mycket så jag vet inte om att skaffa egen lya ens är ett alternativ. We'll see about that! Träffade tjejerna en sväng förut, vi pratade utomlands planer och drack en kopp thé på Strandgatan - lite lagom vuxet sådär. Sen blev det en pizza hos Ida. Later, bitches.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0