Rain

Ovanligt att det regnar ute va? Herregud vad trött jag är på Sverige. Längtar bara ännu mer utomlands nu, tack o lov ska vi dra iväg snart! Håller utkik på bra sista minuten resor varje dag nu. Jobbet idag gick finemang! Glad blev jag oxå när jag fick reda på att vi sålt mest jeans av alla Gina-butiker i hela sverige under förra veckan. Att gå om Stockholmsbutikerna är ju inte det lättaste när man bor i lilla Trollhättan, but we did it! Så idag var jag peppad till att jobba hela dagen. Tog halv 8 bussen hem med Sandra! Fångarna på fortet började idag, hoppas inte att ni missade det nu.. baah, så bra är det! Fast något besviken blev jag när de hade bytt ut fade fara, men what to do när han inte finns kvar längre. Så de hade iaf bytt ut honom till en sjukt kass gubbe. Men annars vare bra! Nu tänkte jag lägga mig i sängen och kika på tv och sen försöka sova tidigt idag. I need it! Veckan kommer bli tuff, min enda lediga dag är onsdag. Då blir det förhoppningvis Götlabörg för att träffa sis, bästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0