Magisk födelsedag

Morning dudes! Jag är vaken och jag är fruktansvärt trött. Sovit några ynka timmar inatt, men jag kan verkligen inte sova längre än till 10. Min födelsedag blev den bästa någonsin! Visserligen jobbade jag först mellan 14-19. Men sen drog jag mig hem och gjorde mig iordning, mötte upp David och fick min födelsedagspresent - 10 röda rosor och en flaska moet chandon rosé , sweet! Den ska jag verkligen spara till ett fint tillfälle. Mötte sedan upp alla tjejerna utanför Butlers, var lite orolig att alla 12 tjejer inte skulle få plats ute men det löste sig galant! Fick massa fina presenter: En leopardhalsduk, 2 halsband, 1 kokbok, 1 coctailbok, gigantiska tékoppar, té, en chipsskål, bodylotion & trosor. MYCKET nöjd med alla paket! När vi hade suttit där i 2 timmar ungefär så drog några av oss upp till mig. Drack lite jordgubbsvin och sedan drog jag och Lovisa till Backstage vid halv 1. Tog några cider och drog sedan på efterfest i en replokal med Joakim, Erik och Olle. Aah, älskar killar som kan sjunga! Så de spelade trummor/gitarr och sjöng för oss hela natten. Kan lova att det gjorde min födelsedag fulländad. Vid halv 5 var jag hemma! Tack för igår allihopa, ni är underbara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0