Love love love

Underbart med måndag, naat! Hatar verkligen måndagar, det känns som det är så långt kvar till helgen. Denna helgen har varit fantastisk.. I fredags jobbade jag tills 7 sen hämtade David upp mig oc vi drog hem till mig och kikade lite på tv & tjötade. Vid 9 dök Elin upp och vi gjorde oss iordning för att ta rosa bilen till Uddevalla&trädgårn. Hennes arbetskompis Emma följde med oxå, mycket trevlig kväll! Lördags var jag ledig,underbaaart. La familia dök upp vid 3 tiden och vi hade lite kalas för mig som fyller 20 på onsdag. Fick pengar, presentkort på systemet, presentkort på ikea, ansiktskräm, vinflaskor och massa blommor! Härligt.. Vid 6 tiden drog jag mig hem till Ida för att göra mig iordning inför kvällen. Vid 8 gick vi hem till Jen och Elin för att förfesta! Bussen till Uddevalla gick vid halv 10, helt fullproppad med trollhättebor - baaah. Jaja, man ska inte förvänta sig något annat när man åker och festar 20 minuter bort. Men en kul kväll hade jag! Vaknade med söndagsångest och gick & mötte IdaW. Sen drog jag mig hemåt och sov bort hela dagen, behövdes kan jag lova. Vid 9 mötte jag upp Hannah för att hyra en rulle på Hemmakväll. Kommer inte ihåg vad filmen hette nu men bra var den iallafall. Efter filmen drog jag mig ner för att möta Oscar, satt och tjötade med honom i nån timme -mys. Sen var det dags att åka hem för att sova. Nu nu måste jag skynda mig, börjar ju snart! Hörs.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0