Lång dag i Göteborg

aaah, lön= shopping. Egentligen skulle jag kunna avsluta inlägget där och ni skulle fattat hela min dag. Eller hur? Men klart att jag ska skriva mer - för eran skull. Började dagen med en dusch, satt mycket fint! Sen hoppade jag i mina kläder och gjorde mig klar för att dra till Göteborg, svängde förbi jobbet och köpte mig en senapsgul sjal. Så var outfiten kirrad. Hoppade på tåget och mötte upp sis inne i nordstan. Gled runt en bra stund och tog även en lunch. Sen blev det mer shopping! Hittade ett par snajsiga höstskor, svart skjorta, halsband(LJUVLIGT), ett par leggings, en ring, blus, och slutligen ett par fina strumpor. aah, är så nöjd! Skulle kunna shoppa så mycket mer, men måste hålla i stålarna nu om jag vill iväg nästa vecka. Drog en sväng upp till Frisörstaden och cuttade 15 cm av mitt hår bara sådär! Nöjd och glad sa jag hejdå till sis och gick för att möta upp lill-ida & vi tog en fika på Paprika, sen tog vi 6 tåget hem igen. Träffade Hannah för att dra och sola, sen åkte vi hem till hennes mormor för att gå ut med Bonzo. Nu är jag hemma, pillar lite i mitt korta hår som känns jätteovant men sjukt bra. Men ska vara duktig och hoppa i säng nu, är dödstrött. Imorgon väntar det jobb 14-19 och efter det bio med Hannah och Berg! Bröderna Karlsson, here we come..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0