Just gonna stand there and watch me burn

Herregud vad trött jag är! Jobbat hela veckan och det enda jag vill och är sugen på är att sova, tragiskt nog. Skulle varit ledig hela helgen men icke sa nicke, fick ställa upp för mina hoes på jobbet och ta en tid i odén imorgon mellan 12-16.

Igår blev det filmkväll med Elin Hannah och Lovisa, "Vampyrer suger" blev det, totalt värdelös film! Dock vissa bra scener. Efter filmen gjorde vi oss iordning litegrann och drog en sväng om lipz. Herregud, aldrig har jag haft så tråkigt där! Så jag drog mig hem redan vid halv 1. Vid 3 ramlade Mr D in och ville sova över, såklart fick han det! Vaknade vid 10 och låg och tjötade en stund, sen var det dags för mig att göra mig klar för jobb! Idag gick jag mellan 12 och 19. Kom fram en go kund med 20 plagg på armen vid 5 över 7 och frågade om hon kunde pröva. öööh , NAJ! Är man så puckad så man tror att det är okej? Tror dom att jag vill vara kvar på jobbet hela fredagkvällen eller, no thanks. Vid halv 8 åkte jag hem iallafall och nu sitter jag här och kan inte bestämma mig för om jag ska iväg på fest med Fanny och Ida eller om jag ska vara hemma och se på film. Är ju sjukt trött men samtidigt vill jag göra något.. Imorgon har jag big plans, ska på 20 års fest hemma hos Sofia. Hela hennes familj och alla tjejerna, kan bli grymt! Blir utgång efter oxå, vart det bär av vet jag inte. Inte så himla sugen på Lipz alltså, trött på det stället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0