I wanna free fall out into nothing


Sitter hemma och njuter av min första lediga dag denna veckan, helt otroligt skönt är det. Lyssnar på go musik och bara njuter av livet. Har suttit inne på Styleroom i timmar, vill bara flytta hemifrån nu. Inreda en lägenhet efter hur jag vill ha det, ingen annan har någonting att säga till om - hur underbart. Inspirationen bara flödar! Dock är det många olika ideér jag har, så hur det blir får vi se då. Hoppas det blir snart iallafall, är så less på att bo hemma. Idag har jag umgåtts med David, vi har tittat på tv - såna där patetiska program som NIF uppvisning på Trollhättekanalen, haha. Sen fick jag möjligheten att kolla på Glamourama fast man hörde en röst i bakgrunden(david) typ hela avsnitten - "Men baah herregud". Det är ju ingenting för killar om man säger så.. Nu ska jag plocka iordning på rummet för att sedan springa bort och möta Ida. Vi ska leka ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0