I came to dance dance dance


Pix : Förrförra helgen hos Jen.

Hej bröder! Är allt bra med er? Jag är så himla bakis idag.. Är det ovanligt? Känns som den största delen av min blogg består av mitt festande, men det vet jag att ni tycker om - inte sant?

Gårkvällen blev perfekt. Åkte hem till Jennifer efter jobbet med Lovisa och Sofia, resten av gänget var redan där. Sjöng, dansade och hade det super! Vid 11 tiden tog vi en taxi ner till Butlers, blev en svängom Backstage för min och Lovisas del oxå. Vid 2 drog jag mig, inte hemåt - men för att sova. Kom hem vid halv 10 imorses, på strålande humör men dock bakis. Somnade till en stund innan det var dags att göra sig klar för jobbet. Gick 12-16 idag, kan varit de segaste fyra timmarna i mitt liv. Kan ju inte påstå att vi har mycket kunder i Odén, en minut över 4 slängde jag ut "alla" mina kunder och gick hem. Sen dess har jag bara dött framför tven, sovit massor. Det behövdes kan jag lova. Hade väl egentligen bara tänkt att vara hemma ikväll, men jag är fett uttråkad så jag och Lovisa drar oss nog ner till Strandgatan med Fancie för att sedan ta en runda på Lipz - nyktra. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0