Dancin' on my own

Igår blev det kalas igen.. Alla tjejerna samlades hemma hos Jennifer där vi körde en härlig förfest fram tills 11 tiden ungefär. Sen drog vi oss till Olearys och spenderade resten av kvällen där, sen blev det nattkäk och efter det gick jag och Elin hem till mig för att sova. Hade en riktigt kul kväll! Vaknade inte förens klockan 2 idag, herregud. Trodde inte jag kunde sova så länge! Men tydligen.. och skönt vare. Elin och jag satt och tjötade framför tven ett tag sedan drog hon sig hemåt. Sen kom min far hit och fixade lite i mitt rum. Äntligen har jag slängt ut mitt vitrinskåp och snickrat upp byrån. Nu är rummet precis så som jag vill ha det! Ska städa lite i garderoben nu tänkte jag , så vi hörs.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0