But that's alright because I love the way you lie



Eftersom jag inte har fått några bilder från igår så fick jag ta denna vimmelbilden, haha - inte så schysst eftersom Sofia bludar me. Guuud, jag är så trött! Klockan är 6 snart och jag har inte varit ute än. Meen, så får det lov att vara på söndagar efter man varit ute. Gårdagen blev såå lyckad! Lovisa & hennes mamma kom och hämtade mig vid 6 tiden så drog vi bort till Sofia som bor i ett jättestort hus i Lextorp. Väl där hade hela släkten redan samlats och vi väntade in de andra tjejerna som oxå skulle vara med. Sen blev det mat, dryck och massa skratt hela kvällen! Jättekul verkligen, sjukt skön släkt.. Vid 12 kom våran taxi som tog oss till Lipz! Eller iallafall mig Lovisa och Sofia. Nu är det dags att äta middag och kanske hoppa in i duschen för ikväll ska jag leka med Lovisa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0