Wörki wörki

Hello! Kom precis hem.. Dagen började med jobb klockan 12! Go dag, dock var jag ganska trött idag. Shoppade en beige skjorta och en bustier innan jag drog mig till bussen som gick klockan 7. Drog hem och chillade lite innan jag mötte upp Ida & Fancie. Vi drog en promenix bort till hjortmossen & runt där, både jag & ida har bott där när vi var små, så man gick lite nostalgikänsla... Sen drog vi oss mot solariet för att ta en liten solstund, herre vad gatt. Färgen börja komma krypandes nu känner jag, måste ju få upp grunden innan sommarn är här! Jag & jullen betalade resan igår, och nu är det exakt 48 dagar kvar till resa - Can't wait. Underbart ska det bli! Nu ska jag packa ihop lite saker för att dra mig bort till David. Hörs imorn vettja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0