Well she wants to live her life, Then she thinks about her lies


Ahhh, nu har det underbara vädret kommit tillbaka igen! Ska alldeles strax bege mig ut och möta Fancie, vi ska sätta oss vid kanalen och kedjeröka, det hör till våren. Men sen ska vi ta en promenix oxå.. Gårdagen var nice, hämtade sofia i lextorp och åkte till Jätten för att köpa lördagsmys. Sen åkte vi hem till Lill-ida där även Lovisa var. Kollade lite på filmer och vid 12 åkte jag och släppte av sofia och drog mig bort till Fancie. Stannade där i cirka 2 timmar, sen mötte jag upp D utanför honom så gick vi upp och sov. Nu på morgonen har vi varit på överby och käkat frukost, mumma. Ne nu får jag nog ta och skynda mig, måste byta outfit!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0