Tuesday


Tänkte börja mitt inlägg med att säga grattis till en vän som ska ha bebis i Oktober! :) Glömde helt bort att göra det igår, då jag egentligen fick reda på det. UNDERBART, mer barn till folket. Idag, vaknade upp hemma hos Mr D vid halv 11 tiden, kikade på Våra bästa år och chillade. Sen kände jag mig lite stressad för att de skulle komma och besikta lägenheten denna veckan och vi visste inte när eller så. Ville ju inte direkt ligga half naked i sängen när de kommer. Även fast de kanske plingar på dörren! Pinsamt läge hade det blivit. Så jag drog mig hemåt, duschade och gjorde mig klar för att åka till jobbet. Bra dag! Jobbade med Ulla och Emelie, har alltid kul då!:) Kristian och David hämtade mig vid halv 8,då drog jag mig hemåt.. Chillade lite tills Sofia kom hit.. Vi kollade lite på Dating in the dark, DH och slutligen Cougar Town. Sen satt vi vid datorn & kollade silikonbröst. Är väldigt facinerad vid bröst, det vet de som känner mig. Dock är det ju så himla dyrt att göra dom men drömma kan man alltid göra! Nu ska jag göra mig klar för sängen, imorgon väntas jobb från 12 till 19 på Överby. Sen kommer Jullen hit efter hon har stängt i Odén, så ska vi kika resor och förmodligen boka! LIDL-GÖTT :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0