The smell of you in every single dream I dream



What a wonderful day! Älskar vädret.. Men vem gör inte det? Alla status uppdateringar på facebook handlar ju om vädret och varenda blogg oxå för den delen. Men äntligen kan man ha på sig vårkläder, men jag ska inte säga för mycket... Snart är det väl regn och kallt igen. Har i vilket fall haft en perfekt dag på Strandgatan.. Mötte upp Hannah och Linda utanför vid typ 2 tiden, efter en stund dök även Lovisa upp. Hannah & Linda drog sig nog vid 4 tiden ungefär medans jag och Lollo stannade till 6, gick en sväng till stan för att sedan gå tillbaka till Strandis för att käka middag. David & co joinade oss en stund nu ikväll, och även Sofia. Kom nyss hem därifrån, så det blev nästan en heldag där, underbart! Nu ska jag fixa lite, sen ska jag nog gå och lägga mig.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

FÄTT! ;) Emelie! Komma min blogg.. det är faktiskt nästan precis 1 år sedan vi körde heldag! nästan exakt på dagen! :P

2010-04-13 @ 01:40:47
URL: http://looviiisaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0