Take me to the place where i belong





Godkväll :) Gud vilken härlig dag, dock är jag väldigt trött just nu. Strax efter det förra inlägget så gick jag och lovisa ut och satte oss med solstolar i hennes trädgård, go musik hade vi med oss oxå och några sköna filtar. Satt där i cirka 3 timmar och lapade sol, herre vad skönt. Sen gick solen i moln och då drog vi oss inåt, chillade lite i lovisas rum. Medans hon duschade så somnade jag i hennes goa dubbelsäng, sov i en timme och helvete vad död jag var efter det. Gjorde mig iordning och sen gick vi ner på stan en sväng. Hälsade på Julia och Jenni på jobbet, var där ett bra tag! Sen drog vi oss hem till mig, kikade lite på tv och mötte upp Lill-ida vid 8 tiden. Drog oss till Strandgatan för en kopp té, efter en stund dök även Sofia och Alexandra upp oxå. Vid 10 åkte vi hem till Lill-ida istället och myste lite. Sen avslutade vi kvällen på Donken, nu sitter jag här och ska alldeles strax sova, är så himla trött efter gårdagens bravader, konstigt? nja. Godnatt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0