Resan är bokad!


Hej på er. Kom hem från D för en liten stund sen och nu har jag precis ätit lunch! Igår var det jobb som gällde mellan 14-19, efter det körde Elin hem mig. Gjorde mig iordning snabbt och sen kom Sofia över. Vid 10 tiden dök Sara Elin och Lovisa upp, förfestade lite sen drog vi till Lipz vid 12. SJUKT kass verkligen, inte det att det var tomt men det var bara yngre människor där, kanske såg några enstaka 89or och 90er. Så vi drog oss redan efter en timme. Satt på Sibylla en stund för Elin och Lovisa skulle äta. Var hemma hos D vid 2 nångång. Nu ska jag väl göra mig iordning för att ta bussen ut till jobbet. Hörs ikväll kanske!

Föresten!! Vi bokade resan till Ayia Napa igår.. Hur underbart :D Vi drar den 14-21 juni. Kommer bli helt sjukt gatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0