Party til' you pass out, drink til your'e dead, dance all night til' you can't feel your legs





Hello sunshines! Det har varit en bra dag, hade svårt för att vakna imorses bara eftersom jag har kunnat sova ut hur länge jag vill sen i fredags. Men tillslut gick jag upp , duschade och gjorde mig iordning för att sedan dra till jobbet. Jobbade till 6 sen tog jag bussen hem, har bara varit hemma ikväll. Är riktigt trött! Imorgon blir det jobb igen, fast börjar inte förens klockan 2, göttgött! Hittat vimmel-bilderna från i Lördags på Villa stranna nu som ni ser här ovan, nice va?

Kommentarer
Postat av: Estelle

sheet, det är ju verkligen exakt den klänningen!

2010-04-07 @ 01:39:00
URL: http://elletse.blogg.se/
Postat av: Tina

heej vad hittade du dom vimmelbilderna? tacksam för svar, kram

2010-04-08 @ 16:06:20
Postat av: emelie

hello!!! jag hittade dom på facebook. OM du går med i gruppen "club stranna" så hittar du dom där.

2010-04-08 @ 20:17:53
URL: http://eemsworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0