Party til' you pass out, drink til your'e dead, dance all night til' you can't feel your legs


Vilken skön söndag! Jobbade från 10 till 16 och det var riktigt gött att vara på jobbet istället för att bara ligga hemma och dega som alla andra gör en söndag. Vart en hel del att göra på jobbet och ganska mycket folk! När jag slutade så kom Lovisa och mötte mig. Vi kikade runt lite i butiker och sen tog vi bussen hem. Sen dess har jag inte gjort mycket, bara chillat framför tv, älskade gossip tillexempel! Nu ska jag hoppa in i duschen, sen beger jag mig bort till D. Imorgon har jag sovmorgon, lite gött. Börjar klockan 2...

Kommentarer
Postat av: JEANETTE

cooooling :)

2010-04-19 @ 18:15:56
URL: http://jeanetteasvensson.se
Postat av: JEANETTE

svar: absolut :) jo tack det är bra, förkyld till döds bara. hur är det med dig då?

2010-04-19 @ 23:32:39
URL: http://jeanetteasvensson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0