oh crap, it's monday

Jag hatar måndagar! Fruktansvärt tråkiga och så är det långt kvar till helgen. Men jag har allt överlevt denna dagen ändå.. Vaknade rätt sent idag, men hann se lite på våra bästa år och lite top model. Sen drog jag mig hemåt för att göra mig klar för jobb. Lunchade tacos med min mor sen fick jag skynda mig till bussen. Började vid kvart i 2, dagen var hur seg som helst! Fick in en hel del varor idag, mycket fint. Herrreeeeeeeegud vad de där Baseballjackorna är överhypade. När vi fick in den hade jag bestämt mig för att kanske köpa en blå, men om jag ska göra det? NEJ. Vi sålde 30 stycken i lördags, sick! Det var en tjej som handlade av mig idag så sa hennes kompis " alla kommer nog köpa den här tröjan". Så kläcker jag ur mig kommentaren " Alla har den redan, vi har sålt typ 50 stycken i helgen". Men bruda köpte den ändå vettni. Men jag håller mig nog borta från den alltså, man vill väl inte se ut som varenda kotte i lilla Trollhättan? Iallafall, tillslut slog klockan sju så jag och Emelie kunde stänga butiken - hallelujah. Hon körde mig hem och jag har verkligen bara legat och degat i mitt rum hela kvällen. Kikat på top model 13 och lite hollywood fruar. Funderar stort på att tvätta bort sminket för att sedan gå och lägga mig, så trött är jag! Imorgon väntas jobb igen, för 8onde dagen i rad. Är lite sugen på ledighet men tjaa, på torsdag & fredag är jag äntligen ledig.. Vi hörs imorgon mina vänner.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

ÄhhhH! Köp en för helvete! ;) Man ser ju likadan ut som alla andra i Thn ändå. :P Tänk på allt annat Gina säljer i masskopior. :D

2010-04-20 @ 17:29:57
URL: http://looviiisaa.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Sv: Oh! Vilken tur att jag han få en då. :D

2010-04-20 @ 23:34:21
URL: http://looviiisaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0