Ledig dag

Gud vad gatt att vara ledig! Jobbade 11-19 igår och tog bussen hem strax efter det. Mötte upp Ida vid 9 tiden för att gå och sola. Sen hämtade David upp mig för att vi skulle åka till hans mamma för att hämta lite saker. Stannade där en stund och åt kvällsmat och gosade med hundarna (toby & lucy). Så himla söta! Vid 11 drog vi hem igen för att sova. SOV UT imorses, ända tills halv 11, mycket skönt:) Kollade på våra bästa år & top model, grejade lite i lägenheten och sen drog jag mig hemåt. Nu sitter jag här, nyduschad och go. Ska alldeles strax möta upp tjejerna för att hämta våra saker på morethanlove, PÖRR ;) Ni ska bara veta vad jag har beställt. Hehe. Ikväll blir det förmodligen lite chilldricka och sen en sväng till BS. Kan inte påstå att valborg är något speciellt, så jag går all in imorgon istället då jag & lovisa drar oss till Göteborg på grillfest och sen utgång på Avenyn:) NICE.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0