Lång dag i Göteborg

Vaknade hemma hos David imorses, drog mig hem redan vid 10. Gjorde mig iordning för att vid 11 bli upphämtad av Hannah. Drog en sväng ut till Överby, köpte en stickad roströd tröja & ett par leggings på jobbet. Hannah shoppade däremot en kamera, en mp3 och ett par träningsbyxor. Nice! Efter en timme körde hon mig till tågstationen. Tog 13 tåget till Göteborg och mötte upp sis där. Shoppade en tröja på Monki, en topp på Weekday, ett par glasögon och ett par solbrillor på Bikbok. Där hade vi dagens shopping + att jag köpte hårfärg, så min syster slingade det när vi kom hem till henne. Blev rätt nice! Något ljusare.. Tog hela 2 timmar att fixa det! Men har man långt och tjockt hår så har man, jag klagar inte;) Hehe. Vid 9 tog vi bussen in till stan igen och jag tog tåget hem som gick vid kvart över 10. Mötte upp Estelle utanför BS och tog en cigg o tjötade lite med henne. Bruden fyllde 18 år igår, CONGRATZ! Nu blire nog sängen snart. Imorgon blire jobb med hela goa gänget på Överby, love it.


Kommentarer
Postat av: Estelle

TACK!! :)

2010-04-27 @ 19:43:11
URL: http://elletse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0