I shake, i move



Halloj! Tiden är mycket och det är egentligen dags att gå och lägga sig. Men jag tänkte vara lite najs och ge er lite uppdatering om dagen. Kom ju hem där vid 2 tiden och gick för att fika med min syster. Efter det så började Pearl Harbor på 4an, och vem älskar inte den filmen? Världens bästa. Så den kikade jag på, tills jag somnade efter 2 timmar, den e ju sjukt lång. Vaknade upp vid 7 och var helt död. Låg framför tven helt utslagen hela kvällen tills Mr D kom hit och gjorde mig sällskap från 9 till halv 12 ungefär. Mysigt! Så, nu vet ni lite om dagen och kvällen, inget konstigt alls. Puss

Kommentarer
Postat av: JEANETTE

MEN SÖÖÖT!

2010-04-10 @ 12:03:58
URL: http://jeanetteasvensson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0