Hästetrött

Ah det där ordet alltså, "häste" som folk har börjat säga till allt. Eller ja, iallafall Hannah. Det börjar långsamt att sätta sig i min hjärna och i got a feeling av att jag kommer att börja säga så inom en snar framtid. Hoppas inte, fruktansvärt fult är det. Har haft en gör mysig kväll med mina damer, Carro Elin Sofia och Lovisa. Vi har kikat på Wallander och bara chillat. Sen kom Estelle förbi en sväng oxå. De gick hem för en stund sen och jag ska alldeles strax hoppa i sängs, måste bara försöka koppla bort en äcklig grej som Estelle berättade förut, TACK GUMMAN. Jag hatar att sova själv, hur ska detta gå? Mamma är hos min bror i Karlshamn så jag har lägenheten all by my self. Nej, men nu får jag lägga ner det här. Börjar ju jobba klockan 10.00 imorgon... Godnatt på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0