Göteborg



Hello you! Sitter hemma i lägenheten och är nästintill död. Jag är så fruktansvärt bakis idag så det finns inte. Men jag tog mig upp tidigt imorses ändå, sen gjorde jag mig iordning och åkte till Göteborg klockan 1. Mötte upp sis, vi gick och käkade på Slimfood, sen kikade vi i butiker. Hittade mig ingenting speciellt, bara ett par skor, fondation och bodylotion. Vid 5 tiden tog jag tåget hem igen. Finns det något skönare än att åka tåg själv? nej jag tror inte det, älskar att sitta och kika ut genom fönstret och dagdrömma samtidigt som man har go musik i lurarna. Mmh! Nu ikväll har jag inga speciella planer, blir nog till att sova tidigt. Så bakis som jag är! Kvällen igår var riktigt grym faktiskt, trodde inte jag skulle tycka det med tanke på hur mycket folk det var! Men, där ser man. Puss på er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0