Good morning sunshines

Sorry att jag inte bloggade igår, har ingen bra anledning egentligen! Åkte och jobbade vid 2 tiden, gick bra på jobbet som vanligt. Vid halv 8 fick jag skjuts hem av kiosken! Satte mig lite vid datorn och skulle egentligen dra hem t Lovisa för att träffa henne och Ida. Men dissade det för en powerwalk! Men istället blev det en joggingrunda/powerwalk, runt slussarna. Fruktansvärt skönt var det! När jag var utanför Oskar gick jag upp och tog 2 cigg med honom, haha perfekt efter man har joggat vettni. Sen drog jag mig hemåt och hoppade in i duschen! Vid 12 drog jag hem till David och sov där. Imorses vaknade jag vid halv 10, drog mig ut på en powerwalk på 45 minuter. GATT! Nu är jag hemma och ska hoppa in i duschen för att sedan möta upp Ida vid halv 12. Vi ska luncha någonstans, tror jag kan övertala henne till att det blir mejeriet! Ne nu måste jag lägga på ett kol.. Hörs ikväll efter mitt jobb kanske.


Kommentarer
Postat av: Elin

Haha jag va faktiskt också där :P!!

2010-04-21 @ 23:44:08
URL: http://elinjacobsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0