Dancing in the moonlight


Trevlig kväll igår. Detta var dock jobb outfiten som ni ser över:) Vi drog först t Strandgatan och tog en öl för att sedan gå vidare till Bombay och dricka några cider. Vid halv 11 drog vi oss bort till Lipzor! Blev en del dans men mest chillnani. Gillart, dock har jag dagen-efter-ångest att jag slösade så mycket pengar. Men va fan skit i dee. Jag Lovisa Sofia Daniel och David gick hem till David en sväng efter Lipz, tjötade lite men det blev inte så långvarit för de flesta var trötta. Vi vaknade imorses vid 11 typ, lite gött att sova ut idag! Nu har jag precis kommit hem, vet inte riktigt vad denna dagen har att erbjuda men det ser ut att bli rätt lugnt. Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0