Beach 2012?

Hello.. Ja, jag försöker ju komma igång lite med att röra mig nu. Dock så är jag ju ute lite sent för att kunna vara i trim till beach 2010. Så jag kanske satsar på 2012, haha. Nej, just nu satsar jag ingenting. Det är bara gött att börja träna lite. Tack och lov har jag inget stillasittande jobb så då får man iaf inget dåligt samvete! Gårdagens lunch med ida var hur mysig som helst och som jag ville blev det Mejeriet. Vid 2 tiden tog jag bussen ut till jobbet. Fick skjuts hem av Oskar, när jag kom fram mötte jag upp Lollo och vi gick och solade - hur skönt! Sen gjorde jag mig iordning hemma och åkte för att se film hos kristian med David, Erik och Lovisa. Trevligt! Det blev "Paranormal Activity", kika på trailern här nedanför. Den var lite läskig emellanåt, men trodde den skulle vara mycket värre. Efter den åkte jag hem till D för att sova, mys! Imorses drog jag mig hem redan vid halv 10. Mötte upp Sofia utanför mig klockan 12 för att ta en promenix runt Spikön. GATT! Mycket skönt väder! Efter det har jag bara varit hemma, kört ett hemmaträningspass på cirka 40 minuter. DUKTIGT! Nu ska jag hoppa in i duschen, vet inte riktigt vad som sker resten av dagen. Blir nog rätt lugnt, förstår ni hur underbart det är att vara ledig? Gaaah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0