Hey soul sister I don't want to miss a single thing you do


Såhär såg jag ut på jobbet idag, lite chill men ändå iordninggjord. Jobbade 12-19 och dagen var riktigt bra faktiskt och det är tack vare mina älskade jobbarkompisar som dagen blir grym. Efter jobbet tog jag bussen hem och bytte om för att sedan gå till Strandgatan med Lovisa på en kopp té. Nice vare! Blev dock väldigt kallt. Drog oss vid 10 och nu sitter jag här och chillar! Skulle ju bokat resan idag men blev ändrat IGEN, så nu ska Julia ringa mig efter sitt jobb imorgon och då ska vi bannemej boka resan. Blir jobb imorgon igen, 14-19 :)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Diggar din outfit ;)

2010-04-14 @ 22:34:52
URL: http://myreality.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0