Tv-kväll med grabbarna


Det blev en nice kväll! Kristian hämtade upp mig och Lovisa utanför henne vid 7 tiden. Vi åkte för att hämta upp E.P hemma hos honom , sen åkte vi vidare hem till Kristian. Kollade på Idol, Greys anatomy & Olle dokumentären. Sen kom D och hämtade alla som skulle hem! Snel hest :) Nu ligger jag här, precis kletat mig in i b-u-s och försöker fundera ut vad jag ska ha på mig imorgon genom att hitta inspiration på olika bloggar. Har ju min topp som får bli ett plagg vid sidan av ifall jag skulle drabbas av inte-hittar-något-på-överby-panik- syndromen...
Ser fram emot morgondagens galej, inte för att jag festar allt för sällan nu utan bara för att jag har insett hur mycket jag älskar att göra mig iordning för att gå ut & dansa med mina tjejer, underbart är det!
Tänkte försöka att sova tidigt idag. Men det är ju oxå en sån där grej som vi får se hur det blir med den saken, som med städningen som jag skulle gjort idag, vad hände med den?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0