Torsdag

Godmorgon, idag e jag uppe med tuppen nästan!
Det blev en spontan utgång igår, väldigt tidig. Jag och Lovisa gick ut redan vid 20 över 9, hängde mest med D och Kristian, nice. Till en början var kvällen bra. Men slutade dock lite sämre, följde med D hem och vi låg och prata i nån timme eller så. Sen var det dags att sova. Vaknade vid 6 av att klockan ringde, han skulle till jobbet! Baah. Fick stanna kvar om jag ville men idag kände jag inte för det, mobilen var urladdad och jag vill helst ligga och sova hela dagen. Gud vad skönt. Men jag kom hem för en timme sen och e inte riktigt så trött så jag vill somna om. Men jag ska försöka ändå! Snygg jag måste varit när jag gick hem förut, halv 7 på morgonen med gårdagens outfit. Svart topp, jeans, klackskor, sen leopardsjalen och davids gråa tjocktröja - haha! Scabbi..

Så vad händer idag då? Sova ut! Min syrra prata på att hon skulle bjuda mig och mor på middag ikväll, får väl se hur det blir med den saken. Annars ska jag väl leka med nån vän. Är rätt trött och hoppas på att jag & grabbarna drar Estockolmo imorgon, vore skönt att komma iväg för en dag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

snälla säg att ni är tillsammans igen? så söta var ni

2009-09-11 @ 15:23:08
Postat av: Anonym

Nej vi e inte tillsammans igen..

2009-09-11 @ 18:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0