Tisdag

Hey.. Gud vad jag e seg, jag vill ha ett jobb! Ge mig.. Jag och Lovisa ska snart åka på en mässa i Göteborg om utlandsjobb, vi funderar på Norge. Jag e riktigt sugen.

Helgen och Stockholm var nice.
Fredag, gick jag över till David på kvällen och kikade på idol och tjöta lite. Sen körde han bort mig till Elin där även Ida och Sara var. Lite senare kom Jen, vi kikade på Kändisdjungeln och tjötade. Sen åkte vi hem! Det fick bli en tidig kväll eftersom att jag på natten fick gå upp vid 4 tiden för att göra mig klar för att åka iväg till Stockholm.

Jag gick ner vid kvart i 5 för att dejv skulle hämta upp mig, slö som han är så hade han ju självklart somnat om. Så när jag ringer han efter en kvarts väntan så ligger han fortfarande i sängen. Men han "skyndade sig" och vi åkte iväg för att hämta upp Lovisa och Christian. Vi var nog iväg från Trollhättan vid halv 6 ungefär. Resan var nice, älskar att åka bil och det gör ju saken lättare. Vid 11 var vi framme men vi kunde nog varit framme nån timme tidigare om vi inte hade letat upp mat-ställen eftersom alla var hungriga. När vi väl var framme på Livgardet så träffade vi Marcus familj som vi var med i stort sett hela tiden. Vi fick känna på olika vapen och kolla på när marcus visade upp nån grej. Det var kul, men grabbarna tyckte nog det var ännu roligare! Vid 3 tiden åkte vi vidare mot Västerås för att hälsa på Erik! Vi drog Donken med honom och sen åkte vi hemåt. Stannade hos D's mamma en stund sen drog vi oss hemåt. Då var det stress, för vi hade bestämt oss att dra krogen. Vid halv 12 drog jag och Lovisa oss bort mot Ollan! Träffade Elin & Jen där inne som jag spenderade den mesta tiden med, på dansgolvet såklart! Strax innan 2 drog jag mig och träffade D, följde med honom hem!

Söndag, sov vi ut till typ 2-3 eller något. Skönt var det! Sen lagade vi mat och efter det drog jag mig hemåt för att sedan träffa honom lite senare på kvällen igen.

Igår var jag med Lovisa en sväng på dagen, drog en runda på stan och firrade lite andra ärenden. Vid 6 tiden åkte jag och David iväg till hans mamma som bor utanför grästorp. Där åt vi tacos och myste. Var väl hemma vid 11 tiden nångång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0